اشتباهات حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در اصفهان

اشتباهات حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی

اشتباهات حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی | نکات اصلی حمل اثاثیه منزل

اشتباهات حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی 

شرکت حمل اثاثیه منزل وحیدبار اصفهان در این قسمت میخواهد اشتباهات حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی منزل در اصفهان را برای شما باز کند تا بتوانید بهترین حمل اثاثیه منزل خود را تجربه نمایید.

اسباب کشی یکی از کارهای سخت و زمان بر می باشد که انجام درست آن نیازمند تخصص و مهارت میباشد.

اگر افراد به صورت شخصی اقدام به جابجایی اثاثیه منزل یا شرکت خود کنند ممکن است به لوازم یا حتی خودشان آسیب وارد کنند و حتی اگر این اتفاقات رخ ندهد انرژی و زمان زیادی از آنها گرفته خواهد شد.

معمولا نیاز به بسته بندی لوازم منزل و اثاث کشی حداکثر سالی یکبار و یا حتی کمتر از این می باشد و به همین دلیل افراد تجربه زیادی در این امور ندارند و ممکن است دچار اشتباهاتی شوند.

سپردن تمامی مراحل اسباب کشی و یا حتی بخشی از آن به یک اتوبار و باربری در اصفهان معتبر می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان و انرژی، از لوازم خود در برابر صدمه جلوگیری نمایید.

 

اشتباهات متداول هنگام باربری و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی

برخلاف تصور عموم اسباب کشی در دنیای امروز کار راحتی نبوده و به دلیل شرایط ساختمان ها، شلوغی خیابان ها و افزایش تعداد، حجم و وزن لوازم خانه نیاز به کمک گرفتن از اتوبارهای حرفه ای می باشد.

یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از شرکت های باربری، کاهش استرس و آزادی خیال فرد می باشد، زیرا مجموعه های معتبر اتوبار تمامی مراحل از بسته بندی در مبدا تا چیدن لوازم در مقصد را به عهده می گیرند. از طرف دیگر نیز هرچه اطلاعاتتان در خصوص بسته بندی و جابجایی بیشتر باشد

می توانید یک اسباب کشی آسان را تجربه کنید، حتی اگر بخشی از مراحل بر عهده خود شما باشد. بخش مهم این آگاهی علاوه بر شناخت روند درست جابجایی، جلوگیری از انجام اشتباهات در هر مرحله می باشد، چرا که می تواند در سایر بخش ها اختلال ایجاد کند یا به طور کلی به شما ضررهای زمانی و مالی بزند.

در ادامه اشتباهات متداول هنگام باربری و اسباب کشی را ذکر می کنیم تا در ذهن داشته و از وقوع آنها جلوگیری کنید:

 

انتخاب زمان را بی اهمیت میدانید.

مسئله زمانبندی در اسباب کشی اصفهان بسیار مهم است و باید در انتخاب زمان جابجایی به عوامل مختلفی از جمله آب و هوا، شرایط منزل جدید و شلوغی کوچه یا خیابان مبدا و مقصد را در نظر گرفت. افرادی که خانه جدید خریده اند یا زمان کافی از طرف صاحبخانه برای جابجایی را دارند،

بهتر است فصول گرم سال که احتمال بارندگی کم است را انتخاب کنند، و افرادی که مجبور به جابجایی در پاییز و زمستان هستند حتما با برنامه ریزی روزی بدون بارش را برای اسباب کشی منزل در اصفهان را انتخاب کنند.

از آنجا که اسباب کشی کاری طولانیست و گاهی تا چندین ساعت ادامه می یابد، بهتر است زمان مناسبی در روز را انتخاب کنید که علاوه بر خلوتی ساختمان برای راحتی رفت و آمد کارگران، کوچه و خیابان مبدا و مقصد نیز خلوت باشد تا جای مناسب و نزدیک برای قرارگیری ماشین حمل بار وجود داشته باشد.

 

شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل را با دقت انتخاب نمی کنید.

یکی از مهمترین اشتباهاتی که افراد در زمان اسباب کشی می کنند، انتخاب اتوبار مورد نیاز تنها بر اساس قیمت آن می باشد. شرکت های مختلف خدمات، نحوه کار و کارگران مختلفی را ارائه می کنند که آنها را از نظر ابزار، مهارت و تجربه از هم متمایز می کند.

سپردن اسباب کشی به یک شرکت باربری نامعتبر علاوه بر صرف هزینه زیاد در نهایت، ممکن است باعث آسیب به لوازم شما و طولانی تر شدن روند جابجایی و ایجاد مشکلات بسیاری شود.

مانند هر شغل دیگری در این صنف نیز مجموعه هایی هستند که تنها به فکر منفعت خودشانند پس بهتر است پیش از هر چیزی ابتدا یک اتوبار مطمئن را بر اساس سابقه، مهارت کارگران، خدمات بیشتر، پیشنهاد دوستان و آشنایان و در نهایت هزینه باربری انتخاب کنید.

 

 

همه وسایل را باهم بسته بندی می کنید.

یکی از اشتباهات متداول هنگام باربری، بسته بندی لوازم از هر قسمت خانه و دسته بندی نکردن آنهاست، البته تکنسین اتوبار تهران کاملا به مراحل دقیق بسته بندی آگاهی دارند و این اشتباه در زمان بسته بندی به صورت شخصی رخ می دهد. این بی نظمی باعث سردرگمی در زمان باز کردن و چیدن لوازم در خانه جدید می شود و حتی ممکن است پیش از شروع چیدمان به لوازمی نیاز پیدا کنید که اطلاعی از جای آن ندارید. همچنین بهتر است بر روی هر جعبه محتویات داخلش را نوشته یا در صوت امکان برچسب بزنید تا علاوه بر راحتی کار در زمان باز کردن، در زمان حمل نیز باعث شود کارگران برای لوازم شکستنی یا قیمتی توجه بیشتری به خرج دهند.

 

بسته بندی لوازم را بی اهمیت می دانید.

با انجام صحیح بسته بندی اثاثیه منزل می توانید به حمل راحت تر آنها کمک کنید و همچنین در هزینه های خود صرفه جویی کنید. زمانی که لوازم خود را درون جعبه ای قرار می دهید حتما باید برای پر کردن فضای خالی بین آنها از روزنامه یا هر وسیله ای که از ورود فشار آنها به همدیگر جلوگیری کند، استفاده کنید. چیدن درست لوازم نیز معمولا در کارتن ها نادیده گرفته می شود، به این معنا که لوازم سنگین باید در جعبه های کوچک و لوازم سبک در جعبه های بزرگ قرار گیرند تا حمل آنها بهتر و سریعتر انجام شود.

 

از هر کارتنی که داشته باشید استفاده میکنید.

استفاده از کارتن های متفرقه برای بسته بندی لوازم، به خصوص لوازم شکستنی و قیمتی تا حدود زیادی سلامت لوازمتان را به خطر می اندازند، زیرا این کارتن ها توان حمل بار زیاد و ضربه گیری را ندارند. لوازمی که خود دارای کارتن نیستند را حتما در کارتن های مخصوص بسته بندی یا کارتن های محکم با سایز مناسب قرار دهید. البته برای همه اثاثیه نیازی به خرید کارتن های جدید نیست، برای برخی لوازم سبک می توانید از کارتن های سالم قدیمی خود یا آشنایانتان استفاده کنید که تا حدودی در هزینه های شما صرفه جویی می شود. حمل اثاثیه منزل در اصفهان

 

 

بیمه باربری را نادیده می گیرید.

آسیب دیدن لوازم شکستنی در حین باربری و اسباب کشی یکی از اتفاقات معمول می باشد که هرچه کارگر حمل بار ماهرتر باشد و بسته بندی به درستی انجام شده باشد، احتمال آن کمتر خواهد شد. اما در برخی شرایط این حادثه قابل جلوگیری نیست، پس بهترین انتخاب برای حفاظت از لوازم با ارزش بیمه کردن بار می باشد. اتوبارهای معتبر انواع بار را علاوه بر زمان حمل و نقل، حتی در زمان بسته بندی نیز بیمه می کنند و در صورت تمایل شما تک تک اثاثیه را برای تضمین سلامت آنها بیمه می کنند.

اشتباهات رایج حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در اصفهان

باربری شخصی را برای ارزان تر بودن انتخاب می کنید.

با توجه به توضیحاتی که در ابتدا گفته شد؛ بسته بندی و حمل بار به صورت شخصی نیاز به مهارت و تجربه دارد تا در انتهای کار ضرری را متحمل نشوید.

اینکه بخواهید تمام مراحل یک اسباب کشی را به صورت شخصی انجام دهید علاوه بر نیاز به زمان زیاد، نیاز به صرف انرژی فراوانی نیز دارد. همچنین برای حمل و جابجایی برخی وسایل سنگین مانند یخچال باید از چند دوست و آشنا بخواهید به کمک شما بیایند؛ مهمترین نکته به خطر افتادن سلامتی خودتان و پس از آن احتمال آسیب به لوازمتان می باشد. به صورت کلی اگر بخواهید تمام هزینه ها و معایب باربری شخصی را حساب کنید، استفاده از اتوبارهای معتبر می تواند بسیار به صرفه باشد.

 

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان و اتوبار و باربری اصفهان وحیدبار  یکی از بهترین باربری اصفهان  بوده که خدمات متنوعی را در زمینه اسباب کشی، حمل بار، ارائه لوازم و … ارائه می دهد.

این مجموعه علاوه بر در اختیار داشتن پرسنل و کارگران حمل بار آموزش دیده و باتجربه در تمامی شعبات خود در سطح شهر، هزینه ای مطابق با تعرفه اتحادیه باربری های اصفهان دریافت میکند

حمل اثاثیه منزل در اصفهان با وحید بار یعنی داشتن بهترین تجربه اسباب کشی اصفهان

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found

باربری حرفه ای|09139779516