حمل اثاثیه و توصیه های مهم

حمل اثاثیه و توصیه های مهم

اسباب کشی در اصفهان, باربری اصفهان, بسته بندی وسایل منزل, حمل اثاثیه منزل
حمل اثاثیه و توصیه های مهم | حمل بار اصفهان

نکات و توصیه های مهم حمل اثاثیه منزل در اصفهان چیست؟

ممکن است بعضی از افراد، تا به حال حمل اثاثیه منزل انجام نداده باشند و یا زمان زیادی از جابجایی وسایل شان از منزلی به منزل دیگر گذشته باشد. در این مقاله نکات مهم حمل اثاثیه منزل اصفهان در خدمتتان قرار میگیرد، شما عزیزان میتوانید با خواندن این مطالب حمل اثاثیه راحت و آسانی را تجربه نمایید . اصولا برای همه ی افراد حمل اثاثیه سخت و طاقت فرسا است و حمل اثاثیه کوچک و بزرگ هر کدام دردسرهای خودش را داراست. شما می توانید با رعایت نکات ریز و حساس، حمل اثاثیه  راحتی را تجربه نمایید

وحیدبار به عنوان بهترین شرکت اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل دراصفهان قصد دارد توصیه ها و نکات مهمی را در خدمت شما عزیزان قرار دهد

۰۹۱۳۹۷۷۹۵۱۶

 

۸ نکته مهم در حمل اثاثیه منزل در اصفهان در کنار وحید بار

حتما یک ماه زودتر و قبل از اینکه بخواهید حمل اثاثیه اصفهان را انجام دهید، وسایل کوچک و غیر قابل استفاده را بسته بندی کنید. روی جعبه های بسته بندی عنوان محتویات نوشته شود تا در هنگام باز کردن دچار سردرگمی نشوید.

بهتر است وسایل اتاق ها را در جعبه های جداگانه بسته بندی نمایید . در این صورت پس از حمل اثاثیه هر جعبه در اتاق مخصوص خود قرار میگیرد. از نکات مهم اسباب کشی منزل در اصفهان، بسته بندی می باشد . در مواقع در بسته بندی توجه کنید، وسایل شکستنی را با روزنامه و پارچه بپوشانید و از جعبه های ضخیم و محکم برای بسته بندی استفاده کنید. از چسب پهن برای محکم شدن درب جعبه استفاده کنید.

اگر وسایل بزرگ و سنگین شما قیمتی هستتند و سالم به مقصد رسیدن وسایل برایتان اهمیت دارد، بهتر است از یک شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان بخواهید وسایل بزرگ شما را بسته بندی کنند.

نکات مهم قبل از حمل اثاثیه منزل این است که، محل جدید را تمیز کنید و بررسی های لازم از جمله: تمیز کردن و چک کردن شیر آلات، تمیز کردن کف منزل و دیوار ها، شستن شیشه ها و … می باشد.

اگر احساس می کنید که بسته بندی وسایل برایتان سخت است و یا فرصت کافی ندارید، از شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان ( حمل و نقل وحید بار) بخواهید. اسباب کشی منزل را به شرکت های قابل اعتماد حمل اثاثیه منزل در اصفهان (وحید بار) بسپارید. بهتر است از تعداد کارگران، ماشین حمل و نقل و هزینه حمل اثاثیه مطلع شوید.

فراموش نکیند در صورتی که وسایل بزرگ و سنگین شما زیاد می باشد، از جمله: پیانو، گاو صندوق، بوفه، یخچال ساید بای ساید و…. حتما به شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان که قرار داد بستید اطلاع دهید.

 

ترفند های برای داشتن حمل اثاثیه منزل آسان:

همه ی اشخاص دوست دارند، حمل اثاثیه راحت و بدون دغدغه ای داشته باشند و به یک چشم به هم زدن جابجا و اثاثیه منزل جدید چیدمان شده باشد. افرادی هم هستن که حمل اثاثیه برایشان همانند؛ کابوس می باشد و از ترس حمل اثاثیه ترجیح می دهند به هیچ وجه اسباب کشی و جابجایی انجام ندهند.

در مطالب زیر به شما ترفند های طلایی را اموزش می دهیم تا حمل اثاثیه لذت بخشی داشته باشید

 

 
 
 

۶ ترفند های طلایی برای داشتن حمل اثاثیه آسان را بیاموزیم؟

برای داشتن آگاهی و دانش نیاز به مطالعه می باشد. حمل اثاثیه منزل در اصفهان وحید بار با هدف آگاه سازی، تلاش می کند مقالات مهم و متنوعی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد تا با ترفند های طلایی حمل اثاثیه آسان اشنا شوید.

در حمل اثاثیه به کارتن ها و جعبه های انتخابی دقت کنید

در سایز کارتن های که برای بسته بندی استفاده می کنید، دقت کنید. بهتر است نه از کارتون های خیل کوچک استفاده کنید و نه کارتون های خیلی بزرگ، چرا که برای شما درد سر ساز می باشد. می توانید برای تهیه کارتن از مغازه دارها و یا شرکت حمل اثاثیه منزل در خواست کنید. اثاثیه خود را متناسب با سایز جعبه ها بسته بندی کنید و بیش از حد کارتن ها را سنگین نکنید.

 

چگونه بسته بندی را انجام دهید:

اگر بدانید وسایل خود را چگونه بسته بندی کنید، کار شما راحت و آسان می شود. حمل اثاثیه منزل دراصفهان وحید بار توصیه می کند وسایل شکستنی را با روزنامه و پارچه بپوشانید تا در هنگام حمل اثاثیه به آن ها آسیبی وارد نشود. بهتر است در صورت داشتن فضای خالی در کارتن ها،آن فضا را با پلاستیک حباب دار و یا روزنامه بپوشانید. روی جعبه های شکستنی ذکر شود تا در هنگام حمل و جابجایی با دقت بیشتر، حمل و داخل ماشین باربری گذاشته شود.

 

 

انرژی داشته باشید:

برای اینکه اسباب کشی راحت و آسانی داشته باشید، حتما با انرژی و شاد باشید. به تنهایی اقدام به بسته بندی و حمل اثاثیه نکنید. از دوستان و اشنایان خود بخواهید در این پروسه به شما کمک کنند و به شما روحیه و انرژی بدهند.

 

حتما به خانه جدید هم سر بزنید:

از ترفند های طلایی در حمل اثاثیه منزل، سر زدن به خانه جدید می باشد. یک سری از افراد تمام وقت و انرژی خود را در منزل  قبلی صرف می کنند و هنگامی که به منزل جدید می روند متوجه می شوند که بسیاری از کارها را در منزل جدیدی انجام نداده اند. برای اینکه فرآیند حمل اثاثیه به مشکل مواجه نشود، قبل از جابجایی تمام اقدامات لازم را انجام دهید. حتما در خانه جدید به رنگ دیوارها، وسایل گرمایشی و سرمایشی، تمیزی منزل، نوع کابینت و … توجه کنید و در صورت نیاز تعویض کنید.

 

وسایل بزرگ را بسته بندی کنید:

اگر فکر می کنید وسایل بزرگ  نیاز به بسته بندی ندارد، کامل در اشتباهید. وسایل بزرگ از جمله: میز، ویترین، مبل، و… نیاز به بسته بندی دارد. بیشتر شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان( حمل و نقل وحید ) می توانند در بسته بندی این وسایل شما را یاری کنند.

 

به رفاه خودتان و خانواده فکر کنید:

اکر در خانواده پر جمعیت زندگی می کنید، بهتر است به هر یک از اعضای خانواده وظایفی داده شود. در این صورت در هنگام حمل اثاثیه منزل، هر کدام وظایف خود را به درستی انجام می دهند. اگر فرزند کوچک دارید، برای جلوگیری از آسیب بهتر است فرزند خود را به اقوام نزدیک و یا همسایه قابل اعتماد بسپارید. قبل از قرار داد بستن با شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان توصیه می کنیم از تعرفه هزینه ها آگاه باشید.

 

پیشنهاد های وسوسه انگیز را توجه نکنید:

بیشتر شرکت های اسباب کشی منزل در اصفهان احتمال دارد، به شما پیشنهاد های وسوسه انگیزی برای حمل اثاثیه منزل دهند که افزایش هزینه ها را در بر خواهد داشت. در تماس تلفنی به شما قول هزینه کم می دهند و بعد از حمل اثاثیه منزل شما را مجبور به پرداخت هزینه های زیادی می کنند. لازم است در مورد شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان تحقیق کنید و با آگاهی کامل از آن شرکت کمک بخواهید.

 
 
 

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان (وحید بار )

اگر قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه در اصفهان را دارید، شرکت حمل اثاثیه در اصفهان (نظم بار) با بیش از یک دهه سابقه در زمینه حمل اثاثیه و اسباب کشی؛ از جمله: اثاثیه منزل، جهیزیه عروس، اثاثیه شرکت و اداره، حمل وسایل سنگین از جمله گاو صندوق، پیانو، یخچال ساید بای ساید و …  با داشتن کادر مجرب، بدون محدودیت زمانی در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان و همشهریان محترم می باشد. حمل و بسته بندی اثاثیه شما در محل مورد نظر شما صورت می گیرد. می توانید سریع ترین و بزرگترین ماشین های داخل شهری و برون شهری، از جمله: کامیونت، نیسان و وانت بار را از وحید بار اصفهان بخواهید. کف کلیه ماشین ها تمیز و دارای موکت برای جلوگیری از کوچکترین صدمه به اثاثیه شما می باشد.

نظم بار در بسته بندی دقیق اثاثیه کوچک و بزرگ، از جمله یخچال ساید بای ساید، گاو صندوق، پیانو و … به شما کمک می کند و در سریع ترین زمان و با دقت کافی، مطابق با خواسته شما آن ها را حمل می کند. حمل اثاثیه منزل در اصفهان وحید بار  آماده همکاری با تمام ارگانهای دولتی و غیر دولتی می باشد. شرکت های بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، با این وجود از جمله خدماتی که بهترین شرکت اسباب کشی در اصفهان وحید بار را جزء بهترین و منحصر به فرد ترین شرکت های حمل اثاثیه نموده عبارتند از:

امضای قرار داد برای تضمین اثاثیه

بسته بندی کالا و اثاثیه با دقت کامل

داشتن بیمه نامه معتبر از اداره اصناف

حمل تخصصی اثاثیه منزل با کادر با تجربه

حمل بار با نیسان و وانت بار داخل شهر و بیرون از شهر

فرستادن کارگر برای بار چینی و تخلیه بار به صورت شبانه روزی

حمل وسایل سنگین بصورت حرفه ای از جمله پیانو، گاو صندوق بزرگ، یخچال ساید

هدف شرکت باربری و حمل بار اصفهان وحید بار ، ارائه خدمات حمل اثاثیه و جلب رضایت مشتریان عزیز میباشد

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found