حمل گاوصندوق در اصفهان

حمل گاوصندوق توسط وحید بار در اصفهان

بسته بندی گاو صندوق قبل از حمل بار

۰۹۱۳۹۷۷۹۵۱۶

با توجه به مقالاتی که تا به حال درباره بسته بندی وسایل مختلف توضیح داده شده است می توان این نتیجه را گرفت که این مرحله از باربری از اصلی ترین مراحل میباشد

اما بعضی از وسایل بدلیل وزن و یا اندازه نیاز به مهارت خاصی برای بسته بندی و جا به جایی دارند همانند گاو صندوق که در وحید بار این کار بصورت کاملا حرفه ای انجام میگیرد.

با توجه به توضیحاتی که گفته شد احتمالا میدانید که آن ها کدام وسایلمیباشند.درست است وسایلی مانند گاز ، یخچال ، ماشین لباسشویی، پیانو و … که علاوه بر دقت در حمل و نقل نیاز به دقت ویژه در هنگام بسته بندی نیز دارند. این نوع بسته بندی ها از جمله تخصص های شرکت باربری و اتوبار وحیدبار می باشد.

قبل از حمل گاو صندوق

برای جا به جا کردن گاو صندوق نیاز به اطلاعاتی داریم. چون حمل آن کار هرکسی نیست و وزن آن به گونه ای است که هرکسی قادر به جا به جایی آن نخواهد بود و همچنین ممکن است بسیار خطرناک باشد.

تجربه و تخصص باربری تیک بار در این جا به کار خواهد آمد و با پیشرفته ترین ابزار ها این کار را برای شما انجام می دهد. کافی است با مشاورین ما تماس گرفته و از تجربه ما بهره مند شوید.

امنیت در حمل گاوصندوق در اصفهان

بر اساس کارایی گاو صندوق و ماهیت آن و بدلیل این که ممکن است مهمترین و ارزشمدترین دارایی های یک فرد در داخل گاو صندوق شخص باشد اولویت اول در باربری وحیدبار حفظ امنیت میباشد.

برای جابجا کردن گاو صندوق هایی با ابعاد کوچک مشکلی نیست و با آموزش های ما می توان به راحتی آن ها را جا به جا کرد اما اگر گاو صندوقی با ابعاد بزرگتر داشتید که وزن زیادی دارد جابجایی آن را به ما سپرده تا بدون مشکل و دردسر گاو صندوق شما را به مکانی دیگر منتقل کنیم.

مشکل در جا به جایی گاوصندوق

مطمئنا تا این جا از خطرات جانی و صدمه دیدن در هنگام جابجا کردن گاو صندوق با خبر شده اید و متوجه لزوم جابجا کردن آن ها توسط متخصصان شده اید. اما در برخی موارد ممکن است نیازی به خدمات شرکت حمل باز نباشد، این موارد بیشتر در مورد گاوصندوق های کوچک صدق می کند:

·         جا به جا کردن گاو صندوق در یک اتاق به نقطه ای دیگر از همان اتاق

·         تغییر مکان گاو صندوق از محل کار یا منزل از اتاقی به اتاق دیگر

·         در صورتی در گذشته این کار را انجام داده اید و اطمینان کامل از این که بدون هیچ خطری می توانید آن را جابجا کنید.

·         امکان دارد بتوانید با کمک دوستان قابل اعتمادتان از پس جا به جایی گاو صندوق برآیید.

بهرحال مسئله جابجایی گاوصندوق در هنگام باربری آنقدر پیچیده است که تقریبا باید گفت راه حل خانگی برای حمل آن وجود ندارد و حتما لازم است از افراد آموزش دیده و ابزار مخصوص استفاده گردد.

شاید به نظر برسد که هزینه باربری گاوصندوق و حمل آن زیاد است اما توجه داشته باشید، به دلیل خطرات و پیچیدگی های این کار، ممکن است بعدها مجبور شوید هزینه بیشتری بدلیل آسیب های جسمی یا آسیب به دیگر لوازم منزل، بپردازید.

باربری و اتوباروحیدبار اصفهان این آمادگی را دارد تا با کمترین هزینه، مسئولیت جابجایی و حمل گاوصندوق شما را به عهده بگیرد.

فقط کافیست با شماره ۰۹۱۳۹۷۷۹۵۱۶ تماس بگیرید

حمل گاوصندوق توسط باربری وحیدبار

همانطور که می دانید حمل و نقل وسایل سنگین مثل گاو صندوق، یخچال، اجاق گاز و… در اسباب کشی کار بسیار دشواری است. هرکاری راه و روش خاص خودش را دارد. حمل و نقل وسایل سنگین نیز اگر توسط فرد تعلیم دیده ای انجام شود کاری آسان میباشد. حال در اینجا قصد داریم حمل و نقل گاو صندوق را برای شما مورد برسی قراردهیم. علاوه بر آن اطلاعات لازم درباره هزینه حمل و نقل گاو صندوق، روش حمل و نقل گاو صندوق و انتخاب بهترین باربری  برای حمل و نقل گاوصندوق در اختیار شما قرار خواهیم داد پس در ادامه با ما همراه باشید.

چگونگی بسته بندی گاوصندوق قبل از حمل و نقل

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به منزل تازه نقل مکان کنید و با مشکل چگونگی حمل و جا به جایی گاوصندوق برخورد کرده باشید. یا در منزل خود خواسته باشید که این وسیله سنگین را از یک اتاق به اتاقی دیگر منتقل نمایید و به خوبی از عهده ان برنیامده باشید. اگر وزن آن کم باشد و اندازه آن کوچک باشد ، با جمع کردن چند نفر از همسایه های خواهید توانست این کار را انجام دهید. اما حمل گاوصندوق بزرگتر بویژه در زمان اسباب کشی اگر در چندمین طبقه ساختمان نیز باشد ، کار آسانی نیست و هر کسی به خوبی از عهده آن بر نمی آید.

کاگر برای حمل و جابجایی گاوصندوق

در وانت بار تهران افرادی که برای جابجایی گاوصندوق به محل فرستاده میشوند تماما آموزش دیده و دارای مهارت بالا برای حمل کالاهای سنگین بخصوص گاوصندوق هستند.این افراد از تجهیزات مناسب و روش های تایید شده برای حمل گاوصندوق استفاده میکنند تا بدون آسیب رساندن به خود و وسایل سنگین شما بتوانند آن ها را جابجا کنند.

بسته بندی و حمل گاو صندوق قبل از حمل

بعضی از وسایل بدلیل وزن زیاد ،مثل گاوصندوق نیاز به مهارت خاصی برای بسته بندی و جا به جایی دارند.وسایلی مانند گاز ، یخچال ، ماشین لباسشویی، پیانو و … که علاوه بر دقت در حمل و نقل نیاز به دقت ویژه در هنگام بسته بندی نیز دارند. این نوع بسته بندی ها از جمله تخصص های حمل و نقل وحید می باشد.

قبل از حمل گاو صندوق برای جا به جا کردن گاو صندوق نیاز به اطلاعاتی داریم. چون حمل آن کار هرکسی نیست و وزن آن به گونه ای است که هرکسی قادر به جا به جایی آن نخواهد بود و همچنین ممکن است بسیار خطرناک باشد.
تجربه و تخصص باربری وحیدبار در این جا به کار خواهد آمد و با پیشرفته ترین ابزار ها این کار را برای شما انجام می دهد. کافی است با مشاورین ما تماس گرفته و از تجربه ما بهره مند شوید.
چگونگی حمل و نقل گاوصندوق های بزرگ و سنگین براستی که تبحر و دانش نیاز دارد. افراد حرفه ای درباربری وحید بار چگونگی حمل و نقل ایمن صحیح آن را می دانند و با مهارت تمام بدون آسیب رساندن به خود یا وسیله قابل حمل یا دیگران آن را به صورت ایمن و مطمئن انتقال خواهند داد.

حمل و جابجایی گاوصندوق

جا به جایی گاوصندوق توسط وانت بار اصفهان

چنانچه گاوصندوقی برای منتقل کردن دارید ، خودسرانه عمل نکنید و از نیروهای متخصص موجود در باربری ها کمک بگیرید. این افراد با استفاده از وسایل دستی چرخدار و با رعایت اصول صحیح حمل بار آن را برای شما در بهترین زمان ممکن منتقل می کنند. هزینه ای که به باربری برای حمل آن می پردازید در رابطه با عوارضی که ممکن است در حمل خودسرانه گریبان گیر شما شود ،بسیار ناچیز است. در ادامه با مشکلات و هزینه حمل و نقل گاوصندوق و شرایط حمل آن آشنا شوید.

 مشکلات موجود در زمینه جا به جایی گاوصندوق

وزن زیاد گاوصندوق بزرگترین مشکلی است که ضمن جا به جایی گاوصندوق با آن روبرو خواهید شد. به علت وزن زیاد در زمان جابجایی آن ممکن است به کمر یا دست و پای خود آسیب بزنید. یا اینکه این وسیله سنگین از دستتان بیفتد و علاوه بر آسیب رساندن به جسم خودتان به سنگ و سرامیک کف اتاق یا دیوارها ضربه بزند و آنها را خش دار و زشت نماید.

هزینه حمل و نقل گاوصندوق توسط باربری

هزینه حمل و نقل گاوصندوق به شرایط خاص بستگی دارد و برای افراد مختلف متفاوت است. شرایط خاص شامل : تعداد کارگران، وسیله نقلیه، تعداد طبقه ساختمان، وزن آن و… می باشد. اتوبارهای معتبر تلاش می کند تا با مناسب ترین هزینه بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه دهد. به عنوان مثال هزینه حمل و نقل آن در یک اتوبار معروف و معتبر به صورت زیر است:
در مراکز حمل و اسباب کشی بار با توجه به وزن گاوصندوق  تعداد کارگر مشخص می شود.
۱٫ نوع هتلی به دو کارگر آموزش دیده برای حمل و نقل نیاز دارد.
۲٫ نوع خانگی حداقل به سه کارگر ماهر نیاز دارد.
۳٫ نوع بانکی حداقل به شش الی هفت کارگر متبحر نیاز دارد

حمل گاوصندوق امروزه هم از لحاظ امنیتی و هم جابجایی اهمیت زیادی دارد. نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان، بسیاری از بانک ها، شرکتها، موسسات خصوصی یا دولتی و حتی در خانه های مردم عادی نیز گاوصندوق وجود دارد و به دلایل متعددی از جمله نگهداری اسناد و مدارک مهم، پول، ارز، طلا و جواهرات و یا برخی از دارایی ها و وسایل بسیار ارزشمند مورد استفاده قرار می گیرند.
اما از طرف دیگر زمانی که بحث اسباب کشی و انتقال وسایل از محلی به محل دیگری پیش می آید یکی از وسایلی که باید حمل شوند، گاوصندوق است. از لحاظ نوع کارکرد گاوصندوق ها به دو دسته تقسیم می شوند:
• گاوصندوق های خانگی
• گاوصندوق های اداری

هزینه حمل گاوصندوق

خطرات حمل گاوصندوق:

شاید برای برخی افراد اینطور بنظر برسد که جابجا کردن و انتقال گاوصندوق کار چندان دشواری نباشد و هیچ خطری در بر نداشته باشد اما چنین نیست و حمل گاو صندوق کاری است بسیار حساس و در صورت اشتباه و بی دقتی می تواند عواقب زیر را داشته باشد:
• بر اثر افتادن بر زمین به دلیل وزن زیاد بر روی سطح کفپوش، آسیب وارد کند.
• به دلیل وزن زیاد و سنگین بودن، افراد غیر حرفه ای دچار آسیب های فیزیکی (مانند آسیب به ستون فقرات) شوند.
• اگر محتوای گاوصندوق پیش از حمل، تخلیه نشده باشد و درب آن بر اثر حواس پرتی افراد، بصورت اتفاقی نیمه باز مانده باشد، ممکن است محتوای آن هنگام حمل به بیرون بریزند.
• در صورت بی دقتی هنگام جابجا کردن گاوصندوق توسط افراد عادی، ممکن است لبه های بدنه آن با در و دیوار برخورد کرده و خراش و یا آسیب هایی از این دست ایجاد شود.
• اگر – خدای نکرده – هنگام حمل، بر اثر بی احتیاطی ناگهان گاوصندوق سنگین از دست افراد رها شود و بر روی پای افراد بی افتد، ممکن است فرد دچار شکستگی و یا ضرب دیدگی شدید از ناحیه پا شود.

معمولا گاوصندوق های خانگی سایز و ابعاد کوچک تری نسبت به گاوصندوق های اداری دارند. چرا که امروزه در بانک ها، هتل ها، اداره ها، موسسات، مراکز مالی، تجاری و یا فروشگاهی اسناد و مدارک و یا سرمایه های مهمی مانند ارز، سکه طلا، جواهرات و حتی شمش طلا – مانند خزانه بانک های جهان – نگهداری می شوند.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found