حمل و نقل و جابجایی وسایل حساس در اسباب کشی

جابجایی وسایل حساس در اسباب کشی
جابجایی وسایل حساس در اسباب کشی

 

آموزش حمل و نقل و جابجایی وسایل حساس در اسباب کشی

اگر میخواهید وسایل حساس منزل خود را جابجا نمایید و این کار را میخواهید بصورت اصولی انجام دهید در ادامه با ما باشید

 

 
حمل وسایل حساس اسباب کشی اصفهان

آیا میدانید که کدام یک از وسایل منزل در حین اسباب کشی منزل بسیار حساس می باشد و باید نکات طلایی حمل بار را حین جا به جایی رعایت کنید؟

اگر میخواهید حمل اثاثیه منزل خود مقرون به صرفه باشد و از خدمات شرکت های باربری استفاده نکنید به هیچ عنوان نگران نباشید شرکت حمل اثاثیه منزل وحید بار برای شما این مقاله را آماده کرده تا دیگر نگران حمل و نقل وسایل منزل به مکان جدید خود نباشید.

حمل اثاثیه حساس در اسباب کشی

برای حمل و جا به جایی وسایل حساس ابتدا اجازه دهید قبل از اینکه بحث جابجایی وسایل حساس در اسباب کشی بپردازیم نکاتی را در مورد بسته بندی خدمتتان عرض کنیم. لازم به ذکر است که هر چقدر در حین جابجایی وسایل شما خوب بسته بندی شده باشد سالم تر به مقصد خواهد رسید.

یا به عبارت ساده تر باید بگم که بسته بندی وسایل منزل بسیار مهمه بوده و خیلی از شما عزیزان به آن توجه چندانی نخواهید کرد.

بسته بندی اثاثیه حساس در اسباب کشی

جابجایی اثاثیه منزل آنقدر سخت است که برای برخی حتی تصورش هم سخت بوده و همانطور که میدانید مانند تمام کار هایی که تخصصی شده نیاز به آموزش های لازم را دارد. این کار با اتوبارهای خوب و کار بلد کار بسیار آسانی است . اگر ناچار بودید کارتان را به کسی که کار بلد نیست بسپارید پس این موارد را حتما بخوانید.

کدام یک از وسایل منزل در حین جابجایی بسیار حساس است

  • تلویریون ال ای دی
  • ساعت ایستاده
  • بوفه
  • شیشه غذا خوری
  • کامپیوتر
  • ظروف شکستنی آشپزخانه
  • ماشین لباسشویی
  • وسایل دکوری
  • آینه
  • یخچال ساید بای ساید
  • گل های گران قیمت
  • پیانو
  • ماشین ظرفشویی
  • گاوصندوق
  • مبلمان

حمل تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی

در حمل اثاثیه منزل یکی از وسایل منزل که حین جابجایی به دلیل قیمت های سرسام آور حساس و یا بهتر بگویم فوق حساس می باشد تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی می باشد. حتما حین جابجایی با کامیونت یا خاور حمل بار یا ماشین اثاث کشی تلویزیون را در کارتن خود جاسازی کنید یا اگر کارتن را در اختیار ندارید میتوانید یکی از شرکت های باربری تهیه کنید چون که یکی از خدمات این شرکت ها فروش کارتن اسباب کشی میباشد . مطمئن باشید که بسته بندی را دقیق و درست انجام داده اید . بعد از بسته بندی دقیق اصول جاسازی در کامیون حمل بار می باشد که باید به دقت انجام پذیرد . بگذارید خیالتان را راحت کنم اگر چنانچه بارتان را برای مسافت دور ( بین شهری ) جابجا می کنید حتما از اتوبار حداقل یک بار چین بگیرید چرا که یکی دیگر از خدمات شرکت های باربری خدمات کارگر ماهر میباشد. شرکت حمل اثاثیه منزل وحید بار با سال ها تجربه در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان این کار را بصورت اصولی و حرفه ای انجام میدهد

حمل ساعت ایستاده در اسباب کشی اصفهان

ساعت ایستاده یکی از وسایل حساس دیگر است که در حین جابجایی باید موارد ایمنی را رعایت کنید که اگر خوب بسته بندی و حمل نشود می تواند آسیب جدی به بدنه و شیشه ساعت وارد شود. همچنین ما از مشتریانمون شنیده این که اتوباری که قبلا باهاش اثاث کشی کردیم یکی یا چند تا وسایل ما را شکسته یا حداقل ضربه ای جدی به بدنه وسایل وارد کرده که اینم یکی از اشتباهات گرفتن خدمات از باربری های نامعتبر میباشد.

حمل ساعت ایستاده در اسباب کشی

مشتری گرامی بسته بندی یک طرف قضیه و جابجایی اصولی یک قضیه دیگر در اثاث کشی می باشد که هرکدام نیاز به کارگرانی مجرب و ماهر میباشد. موقع اثاث کشی ساعت ایستاده را در آسانسور نگذارید اگر هم در داخل آسانسور گذاشتید بهتر است خودتان همراه با ساعت به طبقات بروید. و در منزل جای امنی قرار دهید.حمل اثاثیه منزل در اصفهان کاملا حرفه ای و تخصصی در اصفهان

بوفه

حمل ویترین در اسباب کشی منزل

بوفه ها به دلیل داشتن شیشه های قدی یکی از وسایلی که حین جابجایی بسیار حساس می باشد. قبل از جابجایی بوفه در منزل توسط خودتان بهتر است با نایلون حبابدار و سلفون بسته بندی کنید و حین جابجایی و گذاشتن در نیسان حمل بار و یا کامیونت ها نکات اصولی و طلایی باربری را رعایت کنید و توجه داشته باشید بغل بوفه وسایل تیز و لبه دار نگذارید که با فشار وارد کردن شیشه بوفه بشکند. بهترین راه این است که یک طرف بوفه به دیواره کامیونت و طرف دیگری را با تشک تختخواب بپوشانید طوری که شیشه ها را در بر بگیرد.

شیشه و ظروف غذا خوری

ظروف غذا خوری و شیشه ها را حتما با نایلون حباب دار بصورت کامل بسته بندی کنید و در نیسان حمل بار جاسازی کنید و موقع جاگذاری در کامیون در دیواره کامیون بگزارید اغلب ماشین های حمل اثاثیه منزل مجهز به پتو و وسایل باربری هستند سعی کنید از آنها استفاده کنید و در آخر حتما به یاد داشته باشید اگر شیشه ها و یا آینه فاقد بسته بندی باشند اگر با آسانسور باربری حمل می کنید زیر شیشه ها یک پتو بگذارید تا با برخورد به کف آسانسور شیشه ها لب پر یا شکسته نشود.

شرکت حمل اثاثیه منزل وحید بار در این زمینه بسیار بادقت و باتجربه عمل میکند

حمل وسایل چینی در اسباب کشی

کامپپوتر

اگر کامپیوتر بسته بندی نشده بهتر است به دلیل حساس بودن کامپپوتر با ماشین شخصی جابجا شود و باید به این نکته توجه داشته باشید که حافظه مکانیکی کامپیوتر های در اثر تکان بیش از حد میتواند بد سکتور شود و به اطلاعات ذخیره شده شما آسیب برساند.

 

لوازم دکوری | جابجایی وسایل حساس

اغلب وسایل دکوری حساس و شکستنی هستند و البته وزن کمی دارند این نوع وسایل را در مجاورت لحاف تشک جاسازی کنید. تا آسیبی وارد نشود.

یخچال ساید بای ساید یکی از وسایل حجیم، سنگین و بسیار حساس وسایل منزل می باشد که اگر اصولی جابجا نشود می تواند با تکان بیش از حد و ضربات حین جابجایی و برخورد به پله و دیوار یخچال را در خانه بد ریخت نشان دهد. اگر پله آپارتمان عریض نیست حتما موقع بالا بردن یخچال درب یخچال را باید جدا کرد تا آسیبی به درب یخچال وارد نشود. ( حتما یخچال ساید را موقع بالا بردن از کارگران حمل اثاثیه منزل کمک بگیرید که ن خودتان آسیب ببینید ن یخچال

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found