حمل مبلمان در اصفهان

حمل مبلمان در اصفهان با بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

مبلمان را برای جابجایی آماده نمایید

قبل از بسته بندی مبلمان خود، باید آنها را به خوبی تمیز کنید تا هیچ گرد و غبار، پسماند یا موارد مشابهی بین یا روی آنها نباشد. دلیلش این است که رسوبات باقی مانده بر روی مبلمان ممکن است در هنگام حمل و نقل مبلمان را خراش داده یا به سطح آن آسیب برساند. علاوه بر این، خاک و گرد و غبار را به خانه جدید خود حمل نمی کنید.
برای سهولت در حمل اثاثیه منزل در اصفهان و اسباب کشی در اصفهان، در صورت وجود، باید برای جدا کردن چرخ ها و دستگیره های مبلمان خود نیز وقت بگذارید. اگر کشوهای مبلمان را بیرون بیاورید و با قرار دادن وسایل دیگر در این کشوها آنها را بسته بندی کنید، فضای بیشتری برای بسته بندی خواهید داشت. علاوه بر این، برداشتن کشوها مبلمان سنگین را سبک کرده و جابه‌جایی آن را آسان‌ تر می‌ کند.

pic 2 - بررسی روش های بسته بندی انواع اثاثیه منزل در هنگام اسباب کشی
قیمت خدمات بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی در اصفهان

مبلمان را جدا کنید

اگر می ‌خواهید تخت‌خواب‌ های راحت، مبل‌ های شیک، مدل‌های کمد مدرنی که با احتیاط خریداری کرده ‌اید، ویژگی ‌های خود را از دست ندهند، توصیه می‌ کنیم قبل از اسباب ‌کشی، هر مبلمانی را که می‌ توانید جدا کنید. برای انجام این کار، به عنوان مثال سر تخت ها را جدا کنید. اثاثیه یا لوازم داخلی صندلی ها را بردارید. بنابراین، اگر یک مبلمان دارای قطعات جداشدنی باشد، جداسازی آنها روند را آسان تر و قابل اطمینان تر می کند. به این ترتیب آسیب به اثاثیه در هنگام بارگیری در کامیون یا حمل اثاثیه منزل در اصفهان و اسباب کشی در اصفهان به حداقل می رسد.
وقتی این نکات را در نظر داشته باشید، نقل مکان به یک خانه جدید فرآیند ساده‌تری است. پس از جدا کردن مبلمان، انواع قطعات کوچک مانند پیچ ​​و میخ را در یک کیسه قرار دهید و این کیسه ها را با چسب محکم به مبلمانی که متعلق به آن است بچسبانید.
برای سرعت بخشیدن به فرآیند و صرفه جویی در زمان در حین حمل اثاثیه منزل در اصفهان و اسباب کشی در اصفهان، باید مراحل جداسازی قطعات را یک روز قبل انجام دهید. محل تعلق هر قطعه را با یک قلم نمدی روی نوار چسب مشخص کنید تا جمع‌آوری مجدد مبلمان اضافی آسان‌تر شود.

بسته بندی مبلمان برای جابجایی راحت کالا

یکی از مهم ترین موادی که به شما امکان می دهد وسایل خود را با خیال راحت حمل کنید؛ نایلون حبابدار با روکش پلاستیکی است. استفاده از نایلون حبابدار برای حمل ایمن اقلام ظریف مانند مبلمان چوبی کار شما را آسان تر می کند. برای صندلی ها می توانید از روکش های پلاستیکی یا روکش های مخصوص صندلی های طراحی شده استفاده نمایید. اگر آن‌ها را ندارید، پتوهای قدیمی یا روکش‌ های حمل و نقل نیز مناسب هستند.
یکی دیگر از وسایلی که برای بسته بندی نایلون حباب دار ایده آل بوده، آینه است. استفاده از نوار چسب نواری به شکل X روی سطوح آینه ای و شیشه ای باعث می شود که شیشه حتی در صورت شکستن قطعه قطعه نشود. هنگام بسته بندی آینه یا ظروف شیشه ای، توصیه می کنیم آن را با نایلون حباب دار بپیچید و به گوشه ها توجه ویژه ای داشته باشید. سپس آینه ای را که بسته بندی کرده اید بین دو ورق مقوایی قرار دهید و آن را بچسبانید. بنابراین می توانید حتی ظریف ترین آینه ها را بدون آسیب حمل کنید.
قبل از حمل اثاثیه منزل در اصفهان و اسباب کشی در اصفهان به هنگام بارگیری مبلمان در ماشین حمل بار برنامه ریزی کنید. یکی دیگر از مشکلات کسانی که می خواهند به خانه جدید نقل مکان کنند آسیب اثاثیه یا کالاها در نتیجه بارگیری تصادفی و برنامه ریزی نشده در وسیله نقلیه است. برای جلوگیری از این امر، باید قبل از بارگیری کالاهای خود در وسیله نقلیه، یک طرح بارگیری ایجاد کنید. علاوه بر این، اگر برنامه ریزی نمایید، جابجایی و حمل و نقل ها آسان تر می شود.
ابتدا با قرار دادن جعبه های مقوایی در پشت خودرو شروع کنید. این جعبه ها باید ایمن بسته بندی شده و تقریباً هم اندازه باشند و هیچ گونه مواد شکستنی در آنها وجود نداشته باشد تا به عنوان یک مانع حفاظتی عمل کنند.
روی این دیوار که از جعبه های مقوایی ساخته اید مبلمان مربع یا مستطیل قرار دهید. برای محافظت، حتماً مقوا و ورقه های پارچه ای مانند پتو را بین وسایل قرار دهید. سپس تخت ها و مبلمان را قرار دهید. فراموش نکنید که وسایل خود را با قلاب های کامیون حمل و نقل محکم کنید.شرکت حمل اثاثیه منزل وحید بار با ارائه بهترین خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان در خدمت شما عزیزان می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found

باربری حرفه ای|09139779516