برنامه ریزی حمل اثاثیه منزل در اصفهان

برنامه ریزی حمل اثاثیه منزل در اصفهان | چک لیست اسباب کشی اصفهان
 
 

برنامه ریزی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل

اول از همه یک کاغذ و قلم دربیاورید و قدم به قدم خانه خودتان را نظارت کنید برنامه ریزی حمل اثاثیه منزل کار سختی نیست شما میتوانید تمام وسایل موجود را یادداشت نمایید. حالا در این کاغذ چه چیزی بنویسیم؟ در ادامه با بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان باشید

تعداد کارتن‌ اسباب کشی

با مشاهده جز به جز وسایل خانه تعداد تقریبی کارتن اسباب کشی دستتان می‌آید و میتوانید با توجه به حجم اثاثیه تعداد کارتن مورد نظر خود را تخمین بزنید تا دیگر در حین بسته بندی اثاثیه منزل با تمام شدن کارتن یا اضافه آمدن آنها مواجه نشوید.

خرده ریزها

در واقع شما هنگام بسته بندی اقلام منزل، تمامی خرده ریزها را که جمع نمیکنید. برخی از آنها را خودتان با ماشین شخصیتان جابجاییشان را انجام میدهید و برخی از آن‌ها را هم حتی اصلا جابجا نمیکنید! یعنی خیلی از وسایل ما جز لوازم دورریختنی به حساب می‌آید و یا دیگر نیازی به آنها نداریم و میتوانید به نیازمندان اهدا نمایید. در این مرحله داخل کاغذتان این لوازم را نیز از سایر اثاثیه منزل جدا نمایید.

بیشتر بخوانید: تهیه چک لیست اسباب کشی

 

برنامه ریزی حمل اثاثیه منزل جهت تهیه متریال موردنیاز

 

هر وسیله‌ای نیاز به متریال مورد نیاز خود دارد، مثلا برای بسته بندی ظروف شکستنی از پلاستیک حبابدار استفاده می‌شود و از سلفون جهت لایه پیچی مبلمان استفاده می‌شود. تصمیم اینکه چه وسیله ای مورد نیاز است با شماست! پس در برنامه ریزی که تهیه کردید ببینید که لوازم بسته بندی موردنیازتان چیست؟

جمع آوری طلا جواهر

لوازمی مانند طلا، جواهرات، اسناد و مدارک شخصی خود را که جز وسایل حیاتی شما حساب می‌شوند را بصورت کاملا اختصاصی و جدا از سایر اثاثیه، بسته بندی کنید و خودتان با ماشین شخصی آن‌ها را به خانه دوست و آشنایی که مورد اعتماد شما هستند ببرید تا زمانی که جابجایی شما تمام شود. چون این دسته لوازم اگر گم شوند خسارات جبران ناپذیری را به زندگی ما وارد می‌کنند.

انتخاب باربری در اصفهان

در این زمان باید نسبت به انتخاب باربری مناسب اقدام کنید. اینکه چگونه یک شرکت اسباب کشی مناسب را انتخاب کنید بسته به خودتان دارد. ولی الان نوبت انتخاب باربری با قیمت مناسب می باشد. پس داخل برنامه ای که طراحی کردید این مورد را نیز درنظر بگیرید.

شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان وحیدبار با سال ها سابقه درخشان در زمینه اسباب کشی در اصفهان توانسته بهترین کارگر اسباب کشی و انواع ماشین باربری را فراهم آورد

حمل اثاثیه منزل حرفه ای

هیچ لذتی از این بالاتر نیست که وقتی اثاثیه خود را در منزل جدید باز کردید، تمامی وسایل بدون هیچ گونه آسیبی در سرجای خود قرار بگیرند.

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان برای اینکار در هنگام بسته بندی باید از متریال موردنیاز جهت ایمن سازی وسایل خانه استفاده میکند، حالا این وسایل چی هستند؟ در واقع بسته به نوعه اثاثیه‌ای که دارید، دارد و هر وسیله‌ای لوازم مربوط به خودش را می‌طلبد. ولی در این مقاله قصد داریم تا بطور کامل به کاغذ بسته بندی و طریقه مصرف آن بپردازیم.

جهت بهتر نمودن برنامه ریزی حمل اثاثیه منزل کاغذ بسته بندی تهیه نمایید

وقتی بحث از جابجایی اثاثیه منزل می‌شود همه درجا به دنبال روزنامه جهت بسته بندی ظروف شکستنی می‌گردند، ولی این موضوع برای زمان‌‌های قدیم بود. امروزه با تولید و فروش کاغذهای بسته بندی می‌توانید گزینه مناسبی جهت ایمن سازی لوازمتون پیدا کنید. حال در ادامه با بیان مزایا و نحوه استفاده از آن‌ها بیشتر با این متریال آشنا می‌شوید.

برنامه ریزی برای حمل اثاثیه منزل راحت

مزایای کاغذ بسته بندی

کاغذ بسته بندی بسیار لطیف است. یعنی هنگام لایه پیچی ظروف با این وسیله احتمال خط و خش افتادن روی اثاثیه وجود ندارد و همچنین با سطح صاف و تمیزی که دارد به هیچ عنوان ظروف شما لک لک یا کثیف نمی‌شوند. به همین دلایل میتوانید در لایه پیچی کریستال، شیشه، ظروف چینی و … استفاده کنید.

این کاغذها بسیار انعطاف پذیر هستند که یعنی شما میتوانید دور هر وسیله‌ دلخواه بپیچید و از ورود گرد و غبار یا خط و خش جلوگیری کنید، بدون پاره شدن کاغذ!

ورق های کاغذ کاملا نازک هستند، بنابراین فضای بسیار کمی را اشغال میکنند. این امر به صرفه جویی در فضا در هنگام بسته بندی کمک میکند . اجازه میدهد اقلامی که به صورت جداگانه در کاغذ بسته بندی پیچیده شده اند به راحتی روی هم چیده یا بسته بندی شوند، اینگونه در مصرف کارتن اسباب کشی هم کمک میکند.

همچنین میتوانید این کاغذها را مچاله کنید تا فضای خالی مابین دیواره کارتن و وسایلتان را بپوشانید تا هنگام حمل و نقل، ظروف شما تکان نخورد. همچنین با جنس ملایم این کاغذ، میتوان آن را عایق ضربه گیر مناسبی درنظر گرفت.

این کاغذ زیست تخریب پذیر است و میتواند به طور کامل بازیافت شود. بنابراین کاغذ بسته بندی یک متریال بسته بندی سازگار با محیط زیست محسوب می‌شود. پس کسانی که دوست دار محیط زیست هستند، نگران این مسائل نباشند.

با وجود تمام این مزایا باز هم نمیتوان کاغذ بسته بندی را یک ابزار همه چیز تمام دانست، بطور مثال هیچکسی با کاغذ بسته بندی وسایل بزرگ مانند مبلمان یا میزناهاخوری را ایمن سازی نمیکند. برای انجام بسته بندی لوازم بزرگ بهتر است که از پلاستیک حبابدار استفاده کنید.

کاغذ بسته بندی جهت برنامه ریزی حمل اثاثیه منزل

موارد مصرف کاغذ بسته بندی

برای لایه پیچی ظروف شکستنی مثل، لیوان، ظرف، دیس، کریستال، عتیقچات، قاب عکس، لامپ و… استفاده می‌شود.

برای پر کردن فضای خالی بین کارتن اثاث کشی و وسایل درون آن استفاده می‌شود.

برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل وسایل استفاده می‌شود.

کلام آخر

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان وحیدبار با ارائه بهترین کاغذ بسته بندی می‌تواند شما را در انجام یک بسته بندی اثاثیه منزل اصولی و ایده‌آل یاری کند. برای داشتن یک اسباب کشی و باربری در اصفهان و حمل اثاثیه منزل راحت و ارزان در اصفهان با شماره ۰۹۱۳۹۷۷۹۵۱۶ تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found